Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sate | Bread & More. Meer weten? Ontdek meer
Micha
21 jun 2026 om 20:58
Heerlijk eten
Hilly
18 jun 2026 om 17:24
Er was geen pittige ketjap saus. Kipsaté was niet gaar, de rest kon nog passeren. Nasi was heel weinig voor dat bedrag
Stef
11 jun 2026 om 18:55
Prima kwaliteit en lekker van smaak, bovendien prima verpakt.
Luzella
31 mei 2026 om 21:05
Eten was erg lekker en qua portie meer dan genoeg. Alles was goed warm toen het bezorgd werd. Bezorging was goed op tijd.
Gerda
7 mei 2026 om 19:22
Smakelijk, goede presentatie en goed warm nog. Ook vriendelijke veolijke bezorger
Egon
7 mei 2026 om 19:06
sate was erg lekker nasi was niet zo lekker als eerst leek meer op rijst
Danny
3 mei 2026 om 7:01
Helaas sate was koud
Anthony
2 mei 2026 om 17:42
not the taste and quality Iof the food I used to get from them...must be a new cook...I will not order again from them...tasteless food
Emy
27 apr 2026 om 19:31
Het smaakte heerlijk, en is goed verpakt. Voor herhaling vatbaar.
Jacqueline
22 apr 2026 om 19:32
sate was op sommige stukken beetje rauw.
Henri
21 apr 2026 om 17:59
Lekker gegeten, wel jammer dat er pindasaus bij zat ipv ketjapsaus
Paul
10 apr 2026 om 20:15
Vaker besteld en eten is meer dan goed, smakelijk,lekker goed en verpakt zodat het eten warm is bij aankomst en heeeeel snel bezorgd