SATE | BREAD & MORE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 493 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sate | Bread & More. Meer weten? Ontdek meer

31 mei 2026 om 21:05 Eten was erg lekker en qua portie meer dan genoeg. Alles was goed warm toen het bezorgd werd. Bezorging was goed op tijd.
7 mei 2026 om 19:22 Smakelijk, goede presentatie en goed warm nog. Ook vriendelijke veolijke bezorger
7 mei 2026 om 19:06 sate was erg lekker nasi was niet zo lekker als eerst leek meer op rijst
3 mei 2026 om 7:01 Helaas sate was koud
2 mei 2026 om 17:42 not the taste and quality Iof the food I used to get from them...must be a new cook...I will not order again from them...tasteless food
27 apr 2026 om 19:31 Het smaakte heerlijk, en is goed verpakt. Voor herhaling vatbaar.
22 apr 2026 om 19:32 sate was op sommige stukken beetje rauw.
21 apr 2026 om 17:59 Lekker gegeten, wel jammer dat er pindasaus bij zat ipv ketjapsaus
10 apr 2026 om 20:15 Vaker besteld en eten is meer dan goed, smakelijk,lekker goed en verpakt zodat het eten warm is bij aankomst en heeeeel snel bezorgd
10 apr 2026 om 19:55 Eten was top
7 apr 2026 om 11:20 Perfect!
6 apr 2026 om 20:12 Wss was ik de laatste klant vd dag, oude droge witte rijst, wss ook het laatste beetje vd dag geweest, de gado gado was zo te zien ook het overblijfsel vd dag, 1 grote puinzooi aan eten in een doorgelekte bak ontvangen, dus nee, bestel hier niet meer